آئی سی ایل امپائرز کا سامنا کرنے کے لئے 'کپتان ٹھنڈی' دھونی نے جرم کیا

مہندر سنگھ دھونی نے متنازعہ امپائرنگ کے فیصلے کے خلاف غیر مستحکم دھچکا، چنئی سپر کنگز کا کپتان جے پور میں آج رات کے انڈیا پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے میچ میں ان کی فیس 50 فی صد کا جرمانہ ادا کیا.

راجپوتن راولز کے خلاف ایک ڈرامائی فائنل میں بھارت کے کپتان کے طور پر ان کی ٹرافی ڈاؤن لوڈ ہونے والے سالوں کے دوران 'کپتان ٹھنڈا' کا دورہ، ایک غیر معمولی طور پر دھکے سے دھونی میدان میں بیٹھے ہوئے تھے.

لیگ نے ایک بیان میں کہا کہ "چنئی سپر کنگز کپتان ایم ایس دھونی، جے پور میں راجستھان رائلز کے خلاف اپنی ٹیم کے میچ کے دوران بھارتی پریمیئر لیگ کے ضابطہ اخلاق کے خلاف ورزی کرنے کے لئے ان کی فیس فیس کا 50 فیصد جرمانہ تھا."

آخری مرتبہ انگلینڈ کے کپتان الاسلام گاندھی نے بون سٹیس کے کمر ڈائل کو کوئی گیند نہیں قرار دیا لیکن اس فیصلے کو مربع ٹانگ امپائر بروس آکسینفورڈ کی طرف سے آگے بڑھا دیا گیا، اس نے دھونی کو میدان میں داخل کرنے اور امپائرز کا سامنا کرنا پڑا.

کوئی گیند بالآخر ایک قانونی ترسیل کا مظاہرہ کر چکا تھا، لیکن چنئی نے آخری گیند سے چار رنز کی ضرورت کی، مچل سنٹینر سے آخری گیند میں چھ بال سے جیت لیا.

"ایم ایس کچھ وضاحت کے بعد تھا اور یہ آنے نہیں لگ رہا تھا لہذا انہوں نے امپائرز کے ساتھ باہر جانے اور اس سے گفتگو کرنے کا موقع لیا. چین کے سربراہ سٹیفن فلیمنگ نے صحافیوں کو بتایا.
انہوں نے کہا کہ وہ یقینی طور پر فیصلہ کیا گیا تھا کہ اس طرح کے بارے میں انکشاف کیا گیا تھا اور اسے کیوں ختم کر دیا گیا تھا ... اور وہ اسے اہم لمحے میں واضح کرنا چاہتا تھا. "راجستھان کے جوس بٹلر نے اس بات کا یقین نہیں کیا تھا کہ اگر دھونی نے امپائرز کے قریب صحیح کام کیا .

انگلش نے کہا کہ ظاہر ہے کہ آئی پی ایل میں ظاہر ہوتا ہے کہ ہر رن کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے اور یہ کھیل میں ایک بڑا لمحہ تھا.

"لیکن اگر پچ پر پھنسنا صحیح ہے، نہیں، شاید نہیں." ​​سابقہ ​​انگلینڈ کے کپتان مائیکل ووون دھونی کے ان کی تنقید میں زیادہ بے نقاب تھے.

ووگن نے ٹویٹ کو بتایا کہ "یہ کھیل کے لئے اچھی نظر نہیں ہے."

"کپتان کے لئے کوئی جگہ نہیں گونگا سے پچ پر طوفان."

نتیجہ نے لیگ کے رہنما چنئی کو سات کھیلوں سے 12 پوائنٹس پر لے لیا، دوسری طرف کولکتہ نائٹ رائڈرز کو چار پوائنٹس پر ان کی قیادت میں بڑھا دیا.

اسٹار نیٹ ورک نے بتایا کہ آئی پی ایل نے بھارت میں 345 ملین ناظرین کے ساتھ بڑے سامعین کو فروغ دینے کا سلسلہ جاری رکھا ہے جس کے نتیجے میں اسٹار نیٹ ورک نے بتایا کہ پہلے دو ہفتوں میں ٹیوننگ کرنے والے گزشتہ سال سے 14 فیصد اضافہ ہوا ہے.

Post a Comment

0 Comments